Welkom bij het reisverslag van Mary en René

Van Salida naar Denver, Colorado

Datum: Dag 25, 22 september 2010

Staat : Colorado

Weer : fris, later warmer maar met regen

Van Salida naar Denver, Colorado

Toen we vanmorgen buiten kwamen was het best fris, het bleek 10 C. te zijn.

Ook veel bewolking. We hadden gisteren bij het weerbericht al gezien dat er regen en onweer op komst is. Nou ja, wegaan eerst naar Castle Rock om tewinkelen en dan naarnaar Denver, dus het maakt ons eigenlijk niet uit.

Voorlopig is het nog droog en we halen nog even een lekker kopje koffie bij de drive-in espresso.

We nemen de 24 (oost) naar Colorado Springs en vandaar de 25 (noord) naar Denver. Het blijkt een goede keus te zijn, vooral de 24 is een prachtige weg door weer een national forest. We stoppen even als we een havik met een geel/goudkleurige staart op een paaltje langs de weg zien zitten. Hij bekijkt ons ook een poosje en vliegt dan een paar paaltjes verder. Prachtige vogels, maar je wilt niet in die klauwen terecht komen.

Langs de weg zien we eekhoorns wegschieten en we moeten zelfs even stoppen omdat er een groot hert midden op de weg staat. Hij springt over een hek en verdwijnt in het bos.

mooi brandweerbord hé Rick!?

We komen aan bij Castle rock. Een groot outletcentrum waar allerlei zaken zitten voor kleding, schoenen, sportzaken, speelgoed, etc. Al die zaken zien er heel mooi uit. Het is er niet druk en we winkelen een poosje.

Dan gaan we door naar ons hotel in een buitenwijk van Denver. We zijn er al snel en ook hier hebben we weer een prima kamer.

Eigenlijk hebben we maar één keer een minder hotel gehad en dat was in Cheyenne.

Inmiddels is het hier gaan regenen, maar daar zitten ze hier ook eigenlijk wel een beetje op te wachten.

Morgen gaan we nog even Denver in.

Ik blijf het idee vreemd vinden dat - als ik hier mijn stukje zit te typen (het is hier nu 17.30 uur) - jullie al op één oor liggen.

Tot morgen maar weer.

Groeten, René en Mary

Reacties

Reacties

wilma

Altijd leuk een hert maar je kan er beter voor moeten stoppen dan hem op de motorkap hebben.
Hier hebben we de laatste 2 dagen prachtig weer gehad. Ik heb nu nog niet naar buiten gekeken. Het is 7 uur in de ochtend dus nog donker.
Veel plezier in Denver.
Ik hou vandaag een rustige dag voor zover je dat kan plannen, hier weet je het nooit
Ik vergeet trouwens te vertellen dat Adrie en John weer een kleindochter erbij hebben van Michel.
Ze heet Lucy en alles gaat perfect.

groetjes

kaatje

Oei Oei, de laatste amerika-uurtjes gaan in. Heb je veel bij elkaar kunnen shoppen? Reken er op dat het bij terugkomst errug koud is, de voorspelling voor a.s. weekend is 13 graden (nu is het nog mooi tussen de 18 en 24). Maar eigenlijk moet je nog niet aan de terugkomst denken, geniet nog maar ff lekker een dagje. Veel plezier weer.

Sjaak

Tja, ik zag het al....het einde komt in zicht maar volgens mij hebben jullie heerlijk genoten en ongelooflijk veel te zien. Ben wel vroeg maar alvast een goede reis terug...Wij gaan nog een weekend de kip uitlaten dus zal de laatste berichtjes maandag pas lezen.

piet en elly

Hoi ReMa,
Geniet nog lekker vandaag en alvast een hele goede terugreis gewenst, we zien en spreken elkaar vast snel weer, bye bye
Piet & Elly

Irma

Tja de vakantie zit er bijna op. Lijkt me toch ook wel weer heerlijk om naar huis te gaan? Geniet nog maar de laatste dag en alvast een heel goede terugreis gewenst, Irma en Ruud

Rick

Haha, terug op start en zeker geen 200 euro ontvangen? Dat is balen hè. Moet je dit weekend weer naar huis ook. Nouja, jullie hebben iig 4 gave weken gehad zo te lezen en ik zie dat brandweerbord wel verschijnen, want die heeft Moeke er vast wel effe afgeschroefd voor me. Zal leuk staan in Spaarndam!

Pa

Ja, de koek is bijna weer op,zoals ik uit de verslagen
gelezen heb heeft deze prima gesmaakt,en nu weer op weg naar de bruine boterham.Ik zal mijn ochtend post wel missen,want het was best leuk om jullie op Maps
te volgen.Bedankt hiervoor,Een heel voorspoedige reis en een veilige thuiskomst gewenst.Gr. Pa

Tinus en Marja.

Nou het zit er bijna weerop,dat kunnen ze jullie niet afpakken deze trip,maar de 4 weken zijn wel gauw om en al je reisverslagen gelezen een hele klus,maar wel mooi.
Bij deze een goede terug reis en tot de volgende H H W.
Groetjes Mar en Tinus.

Fred en Anja Meijaard

Hoi Mary en René

Wat gaat de tijd toch snel.Morgen gaan jullie al weer
terug. Het lijkt ons ook wel leuk om een keer naar Amerika te gaan. , alleen dat lange vliegen zie ik niet zo zitten, maar wie weet. Zo te lezen, hebben jullie erg
genoten en veel gezien. We wensen jullie een goede
terugreis . groetjes Fred en Anja.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!