Welkom bij het reisverslag van Mary en René

Weer veilig thuis

Datum: 25 september

Staat: Haarlem, Noord-Holland

Weer : fris en nat

En zo zijn we weer veilig thuis in Haarlem.

We verlaten vrijdagmorgen om 8.00 uur het hotel in Denver en gaan op weg naar de luchthaven. Zonder vertraging komen we aan bij Alamo waar de auto ingeleverd moet worden. Dit gaat heel snel en dan stappen we op de shuttlebus die ons naar de vertrekhal zal brengen. Daar komen we aan om 9.10 uur. We hoeven pas10.45 uur bij de gate te zijn, dus we hebben ruim de tijd om even een kop koffie te drinken.

Het toestel vertrekt mooi op tijd en we landen om kwart voor vijf (voor ons kwart voor drie) 's middags in Philadelphia. Onze koffers zijn doorgelabeld dus daar hoeven we niet naar om te kijken.

We gaan op zoek naar de Foodcourt om daar even een hapje te eten.

Dan naar gate 12 (helemaal weggestopt in een uithoek) om in te checken voor onze vlucht naar Amsterdam.

We vertrekken 40 minuten te laat, maar de gezagsvoerder vertelt ons dat het 7 uur vliegen is en uiteindelijk landen we rond half 9 zaterdagmorgen op Schiphol.

Onderweg hebben we een beetje geslapen en veel gelezen. Dit was geen vliegtuig waar je je film zelf kon uitzoeken en waar de monitor in de stoel van de passagier voor je zit, maar er hingen monitoren aan het plafond, dus iedereen keek naar dezelfde film.

Op Schiphol heeft René al heel snel zijn koffer, ik moet wat langer wachten op de mijne, maar dan hebben we alles weer compleet en kunnen we door de douane.

Bij de vliegtaxi melden we ons en na 20 minuutjes wachten staat onze taxi voor de deur om ons naar Haarlem te brengen.

Thuis gekomen staat Rick al op ons te wachten, terwijl Miep het niet de moeite vindt om haar mandje uit te komen

Wink

Eerst een bakkie Hollandse koffie, lekker even bijkletsen met Rick en dan eens kijken of ik nog weet hoe de wasmachine werkt. Ik blijk het niet verleerd te zijn

Undecided

We hebben een hele fijne vakantie gehad, heel veel moois gezien, aardige mensen ontmoet, mooi weer gehad - want zelfs de sneeuw in Yellowstone was super - en geen vervelende dingen meegemaakt. Kortom we hebben genoten.

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties, het was het eerste waar we 's morgens naar keken op de site.

En nu weer terug naar 'normaal'.

Tot een volgende keer maar weer.

Hartelijke groeten,

René en Mary

kaatje

welkom thuis weer, ook al hebben jullie je eerste nachtje haarlem er ook alweer op zitten, ik ga een bakkie koffie nemen......

Suzanne

Welkom thuis en bedankt voor de leuke verhalen :-) Dat smsje gister was erg lief. Dank!! Trix' heeft het goed gedaan op finals. Zijn zesde geworden (jammer maar helaas) maar wel de best percussion prijs mee naar Hsum genomen :-) :-) Succes met de jetlag.. X Suus

piet en elly

Hoi, lekker dat we jullie weer effies hebben gezien en gesproken! gewoon weer veilig thuis. Vakantie is heerlijk maar het is ook altijd weer fijn om "gewoon" thuis te zijn, toch?
Groetjes aan Rick en we zien of spreken elkaar weer snel.
bye bye Piet & Elly